sobota 12. července 2014

Recenze

Ahoj. ;) Slibovala jsem vám recenzi, tak tady ji máte. ;)

Lip Smacker



 

Balení balzámu je normální. Vejde se všude, do kabelky, psaníčka, kapse atd. Takže je praktický. ;)
Konzistence - normální
(barva hnědá)
Doopravdy voní jak coca cola, je i sladší, ale nelepí. ;)
 
!!! I když nemám EOS, tak si myslím že je tenhle Lip Smacker lepší. ;) !!!
PROČ?
1. Je levný ;) (koupila jsem ho v Rossmannovi za 44, 90 Kč, jinak stojí 59,90 i to je dobrá cena)
2. Podle mě odvádí stejnou práci jak EOS. ;) Normální drogerkový balzám. ;)  
3. Nestálo mě žádné poštovné. ;) (A za tu cenu co stojí EOS jsem měla celý nákup 4 věcí.)
  
 *** Takže co se týče tohohle balzámu, tak jsem velice spokojená a uvažuji o dalším. ;) ***
 
 

Essence - eyeliner pen



 
Balení je normální i hrot. ;) Též jsem tyhle linky koupila v Rossmannovi a myslela jsem si, že za cenu 64,90 budou dobré. ;)
Ale omyl. :-/
Sice udělají hezkou tenkou čáru, ale dlouho zasychá, ale stejně se pak rozmaže, nebo se obtiskne. -_-
Vůbec nejsem s těmi linkami spokojená, ani dlouho nevydrží. Třeba nevyhovují jen mě. :o Některým lidem mohou vyhovovat, ale mě ne. :-/ :)
 
*** Tenhle výrobek u mě neuspěl. ***
 
Snad vám má recenze k něčemu byla, tak ahoj u dalšího článku. ;)
 
*BNG*  
 
 
 
  
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3