sobota 27. září 2014

Spotřebováno *1

Ahoj, vítejte u dalšího článku. ;) Moc věcí jsem zatím nespotřebovala, ale na příští měsíce toho vidím více. ;)  !!!Ceny jsou zaokrouhleny!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 
          

  GLISS KUR MILLION GLOSS          
    Cena: 70 - 90 Kč (cenu nevím přesně)  
    Zakoupeno: TETA drogerie
    Můj dojem: Divila jsem se, jak málo ubýval, ale podařilo
                       se mi ho vypotřebovat. Docela mi dělal lupy.
   Hodnocení: 2 (je to hodnocené jako ve škole 1 - 5 ;) )











                                                                                                

                                                                                       



 ESSENCE  PURE SKIN COVER STICK ANTI-SPOT             
  Odstín: 01 beige
  Cena: 60 Kč
  Zakoupeno: ROSSMANN
  Můj dojem: Korektor docela rychle mizel a
                      moc nekryl. :/ V nouzi bych si ho
                      koupila znovu, jinak asi ne. ;)
  Hodnocení: 3









          
                                                                                                 

                                                                                       


ESSENCE COLOUR A GO  
Odstín: 55 let's get lost
Cena: cca 30 Kč
Zakoupeno: ROSSMANN
Můj dojem: No moc toho k laku nenapíšu snad jen:
                    dlouho vydrží a krásně kryje. ;)
Hodnocení: 1                       

 



                                                                                             
                              
LORERY E FASHION                                                    
Odstín: 01 black
Cena: xxx
Zakoupeno: xxx
Můj dojem: Nevím kde ji mamka koupila,ale
                    dala mi ji a ta tužka byla víc než
                    dobrá. ;) Prostě dělala skvělou
                    černou linku. ;) 
Hodnocení: 1





                                                                                        

    
        


VALENTINA ODLIČOVACÍ UBROUSY
Cena: cca 23 Kč
Zakoupeno: xxx
Můj dojem: Měly docela hrubý povrch,
                    tak to při odličování trošku štípalo
                    a škrábalo, ale odličovaly skvěle. ;)
Hodnocení: 2









                                                                                 

                    

LILIBE ODLIČOVACÍ TAMPONKY
Cena: cca 23 Kč (70ks v balení)
Zakoupeno: ROSSMANN
Můj dojem: Příště kupuju znovu!!! :D
Hodnocení: 1

BEL ODLIČOVACÍ TAMPONKY
Cena: cca 25 Kč (ale pozor to bylo ve slevě,
                            jinak stojí kolem 55Kč)
Zakoupeno: ROSSMANN
Můj dojem: Sice byly dobré. ;) Jsou nějaké prošívané  i s Aloe,
                    ale za 55 Kč už bych si to pak nekoupila,
                    ale já to kupovala v té slevě za 23 Kč. ;)
Hodnocení: 2








----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snad se vám článek líbil. ;) Za omluvu, že nevyšel včera ale dnes a za dlouhé přidávání, dnes nebo zítra přibyde další článek, ahoj. ;)

*BNG*
                                                  
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3