čtvrtek 30. října 2014

Vídeň - výlet za všechny prachy!!! :D

Ahoj, zde se podělím o zážitky z nedělního výletu (26.10.2014) do Vídně. ;)
Spala jsem u své kamarádky abych nemusela dojíždět. ;) Děkuji Míšo. :3 http://bookofallpossible.blogspot.cz/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

U své kamarádky jsem přespala ze soboty na neděli. ;) Večer jsme si moc užily. :3

(!!! Nebudu psát souvislý a dlouhý text, vždycky kousíček textu bude u fotky. !!!)


   


 





                                                                                 


                      
1. Tak takhle jsme se večer chystaly. :D            
    Můj batoh je puntíkovaný a Míši je zelený,
    no a pod tím je fotka, kde jsme měli 
    přichystané spaní. ;)



























Vstávaly jsme v 5:00 a vyjíždělo se v 6:30 ;)



2.Ráno jsme kolem 7:30 zastavovali na Hatích, já si vyhlédla voňavku 1D a řekla si,
že si ji koupím až když pojdu zpátky,
protože nám slíbili, že až pojedeme zpět tak se tam zastavíme. ;)
A nakonec jsme tam nezastavili, byla jsem strašně zklamaná. :/ :)











3. Přední část Schonbrunn. Musím uznat, že taková krása, se málo kdy vidí. ;)
















Když jste obešli Schonbrunn, tak jste
uviděli toto. Je to prostě epické. :D

Labyrinty nemám vyfocené. ;)













4. Asi 5 minut jsem čekala až pojede metro a ono nic! -_- Tak jsem to vzdala a vyfotila jsem jen koleje. :D No co? :D Metrem jedu jednou za 5 let, pro mě je to vzácnost. :''D













5. Ještě jsme šli do korunovačních klenot a do přírodovědného muzea, ale odsud jsou fotky hodně rozmazané, takže jsem je sem ani nedávala. ;)




6. Ááááááááá Starbucks, to byl tak úžasný pocit,  
    si to koupit. :3 :D
    Měla jsem Hot Chocolate Classic,
    bylo to výborné. ;)


    Alespoň, že měli ve Starbucks otevřeno,   protože jinak bylo v obchodech do kterých jsme se těšily zavřeno. -_-







Ptal se mě na něco německy, ale jelikož jsem začátečník tak jsem na něj anglicky zpustila: "What" a on na mě začal anglicky, že jestli chci šlehačku. :'D Ale dorozuměla jsem se a to je hlavní!! :D





No, a nakonec přišla řada na jméno. :D
Napsal mě Barbore. :D Ale mě to přišlo roztomilé. :3




 









7. U Marie Terezie jsme měli sraz,
 protože jsme měli 2,5 hodinový rozchod. ;)
 V 17:30 jsme jeli domů a dorazili jsme kolem
20té hodiny. ;)








                              ---------------------------------------------------------------------
Tak tohle by bylo takové krátké shrnutí z výletu. ;) Až na to velké zklamání to bylo krásné a jela bych znovu i když mě bolely nehorázně nohy. :3 Všem moc doporučuji!! ;)



*BNG*























Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3