neděle 2. listopadu 2014

DIY *3 - Stojánek na tužky

Ahoj, vítejte u dalšího článku a bude to opět po dlouhé době DIY. ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Potřebujeme: Plechovku (od jahod, hrášku broskev....)
                        Tempery (nebo jiné barvy, které drží)
                         Ano nic víc nepotřebujeme, tedy až na štětce. ;)





1. Aby jste viděli, že vážně nelžu. ;)
    Skoro nic k tomu nepotřebujete. ;)















2. Natíráme a natíráme. ;) Můžete dat 1 nebo více vrstev, mě stačila jedna. ;) Taky si zvolte barvu jakou chcete, já zvolila růžovou, protože se mi hodí do pokoje. ;)

















3. Mě přišla samotná růžová nudná, tak jsem dělala nepravidelné čmrkance a čáry bílou a fialovou barvou. ;)


Jak jistě vidíte na prvním obrázku, je tam jen 6 "základních" barev. ;) Já si podle své fantazie namíchala své  odstíny. ;)

Můžete přidat klidně i třpytky, flitry, knoflíky, cokoliv. ;)



                Stojánek máte do 15ti minut hotový. ;) Tak snad se vám nápad líbil. ;)
                                                ---------------------------------

*BNG*









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3