pondělí 5. ledna 2015

Novoroční předsevzetí!

Ahoj, ještě dodatečně bych vám chtěla popřát šťastný nový rok. ;) Tenhle článek se týká novoročního předsevzetí, jak už vidíte v názvu. ;)
   ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Taky už jste si tolikrát dali novoroční předsevzetí a ještě ani jednou jste to nesplnili? :o
Myslím že ano..

Jenže já se to chci letos dodržet!

Jaké jsem si vůbec dala předsevzetí?

ZHUBNOUT!!!




A co to obnáší? :o


JÍST ZDRAVĚ A PRAVIDELNĚ





SPORTOVAT





NELELKOVAT CELÝ DEN U POČÍTAČE



Samozřejmě to není úplně přesně. ;) Někdo si nemůže dovolit jíst v práci každé 2 hodiny. ;)
Nebo někdo musí pracovat u počítače a někdo zase pořád sportuje. ;)

Určitě by si hodně lidí říkalo: "Jsi úplně blbá, někomu tu radíš a sama jsi tlustá jako bečka".

!!!POZOR!!!
Berte to prosím tak, že je to mé předsevzetí a že chci zhubnout JÁ! Vůbec se tím řídit nemusíte, dělejte tak na co se cítíte. ;) Já se cítím tak, že bych se sebou měla něco dělat, protože později by mohly přijít jinačí problémy a to nechci. :) A vidím to i když jdu do obchodu a nemohu na sebe sehnat v 10 obchodech velikost. :)) Snad se mi to povede splnit, doufám že ano! ;)

Zavedeme nový typ článku s názvem RECEPTY. První článek s tímhle tématem vyjde v pátek 9.1.

                                       --------------------------------------------------------
                                             Snad Vás tenhle článek moc nenudil ;)
                                                                     Ahojda :*

*BNG*

4 komentáře:

  1. Hrozně ti to přeju <33
    Já si do mobilu napsala názvy dnů v týdnu a k tomu Snídaně: Svačina: Oběd: Svačina: Večeře: A doplňuji čas a jídlo.. :) Zatím se mi to moc neplní, protože jdu, vezmu hrstku třeba musli a sním je a teď piš to žejo =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují. :3 Ty víš jak moc to potřebuji. :))
      Já si to plánuju napsat do notesu, který jsem dostala Vánoce. ;) Jo přesně, určitě tam budu psát, kde a co jsem uždibnula a smlsla. :D *BNG*

      Vymazat
  2. Jééj, to je pěkný! :3 Ty budeš hubnout a já tloustnout... no není to krásný? Nevím proč, ale připomíná mi to písničku - Měla babka čtyři jabka...
    Snad se nám to povede :))

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
  3. Jenže ty za to svoje nemůžeš.. :)
    Určitě se nám to povede! :3 *BNG*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :3