středa 31. prosince 2014

Co jsem dostala k Vánocům?

Ahoj zde je slibovaný článek, trochu jsem nestíhala. ;)
               -------------------------------------------------------------------------------------------------


VÁNOCE S KAMARÁDKOU
Tenhle dárek jsem dostala od kamarádky Míši a moc ji za něj děkuji. :3 Vážně si mě opět překvapila! :3 http://bookofallpossible.blogspot.cz/



 
Naprosto boží taška :3
 


Byla vyplněna tímhle tím lýkem, senem, slámou říkejte si tomu jak chcete. :D
  



V té taštičce bylo:

1. Sůl do koupele s vůni levandule. ;) Tu vůni miluji. :3
2. Papírek se vzorem Londýna. (btw. To nepochopíte, jen já s Míšou) :D
3. Vak s Big Benem a červenou telefonní budkou. :3 (ten jsem si vybírala sama)
4. Stíny a štěteček od značky e.l.f ;) Z toho jsem byla strašně nadšená. :3

Za vše ti ještě jednou moc děkuji. :3



VÁNOCE U BABIČKY A DOMA

Jak už jsem Vám psala předtím, Vánoce slavíme u babičky. ;) A tam jsem dostala spousty dárků, převážně oblečení, které jsem si vybírala sama. ;)



  V tomhle modrém balíčku byla tato "kosmetika".
   2x lak na vlasy od Schwarzkopf.
   1x šampón na vlasy Gliss Kur taky od Schwarzkopf.
   2x pěna do koupele od značky AVON je to zimní
   limitovaná edice s názvem: Mr. Frosty (příchuť: kořeněné jablko) 
   a Mrs. Frosty (příchuť: kořeněná brusinka a pomeranč).
   1x řasenka SHOCK taky od AVON.  












Teď oblečení:
Vše je z C&A, jednou jsem tam byla s babičkou a jednou s tetou. ;)

Od babičky: 

burgundy mikina

černé triko s potiskem



 















šedobéžová mikina s liškou

















Od tety:




šedá košile s "květy"




                                                                                                                                                                                               
VZOR
 
POLŠTÁŘ
Další věc s motivem Londýna je tenhle polštář, který voní úžasně po levanduli. :3
A já vůni levandule miluji. ;))
 
 
  



 
"PAPÍRNICTVÍ"
 
 
Kniha a deník, obojí mě moc potěšilo. ;)


CO MĚ NĚJVÍCE POTĚŠILO A DOJALO?
 
Tak a teď vám ukážu co mě nejvíce potěšilo a taky rozplakalo. :'))

 
 
 


 
 
Hrníček a kalendář One Direction. :3
Byla jsem strašně dojata, začala jsem bulet jako želva už když jsem natrhla trochu papír a uviděla tvář jednoho z členů, na tom hrníčku. :')
Jeden kalendář jsem dostala minulý rok na Vánoce a letos mám nový. :3 Hned jsou dny růžovější. ;)
 
 
 
DOMA
Myslela jsem, že slz bylo dost a že už nemám co plakat, ale opak byl pravdou. ;)
Došla jsem domů a pod stromečkem byl dárek s mým jménem,
tak jsem to rozbalila a začala plakat znovu. :')
 
 
Je to pro mne něco vzácného a já moc děkuji!!! :'3
 
 
Tohle byly ty nejdokonalejší Vánoce, děkuji všem co mi je udělaly krásné. :3 A že jsme se sešli u Štědrovečerního stolu všichni. :3
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------
Tak a Vánoce na rok opustíme. ;)

*BNG*

2 komentáře:

  1. Nemáš za co! Já ti také děkuji :3
    Ta košile, deník a polštář jsou boží!

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš vůbec za co. ;)
    Jo já vím. :3 A ta božíí vůně. :3 :'DD
    *BNG*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :3