pátek 1. května 2015

Místa která chci navštívit!

Ahoj vítám Vás u dalšího článku. ;)  Vím, že jsem skoro 2 měsíce nepřidala článek. :-/ Ale za 1. zaskočila a sesunula mě na dno jedna zpráva a poté jsem neměla náladu a ani nápady. Tak se moc omlouvám, ale zase se vracím!!! ;)  Tohle bude spíše povídací článek a takový o snech. :))
______________________________________________________________________

Pamatuji si, že když mi bylo tak 8-10 let tak jsem jednou řekla pár lidem na vesnici, že bych se nikdy z té vesnice neodstěhovala a oni mi odpověděli ať neblbnu a jdu do světa, protože tu není moc práce atd.. ;) Asi před pár měsíci se mě zeptali, tak jak to chci dál?!A já jim řekla, že chci na 100% do světa a oni mi odpověděli, že ať nikam nechodím a zůstanu tady, prý co bych tam dělala?

Názory se pořád mění i ten můj se změnil, ale vím že u tohoto názoru zůstanu... :3 Teď Vám ukážu země které chci navštívit a v jedné zůstat natrvalo. Mám radši severnější a studenější země, to poznáte. ;)  
 


1. Velká Británie

To je ta země ve které bych chtěla zůstat a usadit se tam natrvalo. :)) Prostě bych tam chtěla pracovat a bydlet a časem založit rodinu. Před měsícem jsme měli do VKO (výchova k občanství)udělat referát o naší budoucnosti za 10-12 let. Můj nápad byl nejvíce naivní. Všichni mysleli reálně jen já zase trapčila, ale což.. Můžu snad snít nebo ne? Teď Vám sem napíšu malý úryvek z toho příběhu. ;)

***

24. 12. 2026 7:30 a.m.

Dnes je to přesně rok co jsem slavila Štědrý den doma v České republice. A jak jsem k tomuto tématu dospěla? Už jen díky tomu, že je 24. 12. A také kvůli tomu, že všude hrají koledy, vánoční výzdoba a vůně cukroví. Právě jdu po Oxford Street a koukám všude kolem sebe. Sháním poslední dárek pro přítele a rovnou nakoupím nějaké to čerstvé pečivo k snídani. Niall si doma ještě pospává.
***
Trapas co? :D Mně to nevadí, alespoň všichni vědí, o čem sním. ;)
A teď zpět k té Británii, chtěla bych tam navštívit spoustu míst a pořádně se najíst v Nando's nebo pravé anglické snídaně! :3

Už strašně dlouho chci do Londýna a tak nějak věřím a cítím, že rok 2015 bude pro mě rok splněných snů a přání!!! :3

Prostě Londýn je to nejkrásnější město na světě a důkaz je tu! ;)





Noční Londýn musí být úplná bomba! ♥


A Oxford Street :3



Chtěla bych navštívit Madame Tussauds , což je muzeum voskových figurín kde se nachází např. Královská rodina, Michael Jackon, Adele, Rihanna, Lady Gaga, Miley Cyrus, Justin Bieber, Halk a nebo One Direction. <-- Ano jistě víte proč tam tolik chci. :3 Chci se setkat alespoň s voskovými figurínami kluků, když ne naživo. ;)
2. Irsko


Na téhle zemi se mi nejvíce líbí příroda!♥♥♥♥♥ A také Irsko chci navštívit kvůli tomu, že chci vidět odkud pochází můj idol. :3 Jsou tam strašně pohodoví lidé. Ale zpět k té krajině.. No co říct? No tuto zemi můžu popsat jedním slovem ZELENÁ a není to snad pravda? :o

 
 
To je prostě krása!!! Chtěla bych si tam lehnout do trávy a nebo si stoupnout na útes a dívat se na tu pýchu. ♥ 
 



  
 
Ale hlavně bych chtěla navštívit Mullingar. :3 Odkud pochází jak už jsem zmiňovala můj idol. A bydlí v tomhle domě a popravdě najít to na Google maps je velice obtížné, protože tam mají třeba 30 domů stejných. Jen ta představa když jdete z nějaké diskotéky domů trošku na káry a nevíte který dům je váš. :D
 




Moc bych si přála poznat jeho rodinu a říct jim jak mají skvělého syna. :3 (btw. Sice moc anglicky neumím, ale to bych nějak zvládla :D)

A ještě pár věcí které bych chtěla v Irsku navštívit nebo vyzkoušet. ;) 

1. Pivo - Jejich pivo Guinness je velice vyhlášené. Sice mi ještě nebylo 18, ale tak snad kdybych si cucla by se nic nestalo :D A nebo si hold počkám do 18ti -_- ... 

2. Golf - Vím, že zbožňují golf a já si pamatuji, jak jsem golf hrála asi v cca 6ti letech a neskutečně mě to bavilo. :3  


 3. Památky - Strašně se mi líbí jejich "studené" památky. Ano vím, že je to hloupý název, ale na mě to tak působí. :D  

 
 
3. Norsko
 
Tuto trojici uzavírá Norsko. Které mě též upoutalo přírodou, převážně. ;) Strašně se mi líbí to skandinávské pohoří, červené domy a jezera. :o Jednou bych tam chtěla ochutnat nějaké pokrmy z ryb a projet se na nějakém parníku, nebo co tam pluje. :D  No k Norsku toho více nenapíšu, protože mě vážně upoutalo spíše tou přírodou. ;)  


Taky vidíte tu krásu? :o




Tady bych si postavila sněhuláka, ne jak u nás baheňáka. :P



Tak tohle by bylo vše z dnešního článku. Když tak mi do komentářů napište, kam by jste se chtěli podívat vy. ;) Třeba se mi to zalíbí a budu mít další místo na seznamu. Příští článek bude recept a poté outfity. :3

                          -------------------------------------------------------------------
                                                                Ahojda ;*

*BNG*
                                    

7 komentářů:

  1. Boží vzhled, jen ho neměň tak často! :)
    Místa, které chceme navštívit máme dost podobná, jen já jich mám asi o něco víc...
    A obrázky i celý článek jsou dost povedené.. ..

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tamtím jsem nebyla spokojena. ;)
      Máme my dvě vůbec něco nespolečného? :D
      Děkuji, vážím si toho moc! :3

      Vymazat
  2. Irsko, Skotsko, Wales :3 ale když budu mít možnost, pojedu kamkoliv :) Já osobně mám raději pěkně teplíčko, takže se chci určitě podívat do Španělska, projet si Itálii a pak taky Turecko, které mě láká už od mých 11ti :) Asi nejvíc bych, ale chtěla do Kanady, Peru, Bolívie... a jednoduše poznat Jižní Ameriku ( a tu Kanadu :) )

    http://merrylifev.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na létě mám ráda to, že nemusím mít na sobě tolik oblečení a mohu se koupat. :3 Ale ty vedra jsou hrozné... Ano Kanada mě taky láká, děkuji za typ. ;)
      Jinak máš moc pěkné články. ;)

      *BNG*

      Vymazat
  3. Moc děkuji, vážím si toho. ;) Ve Francii bych chtěla vidět provincii. Irsko je prostě něco neskutečného. <3
    Jinak na tvůj blog ráda kouknu. :))
    *BNG*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :3