sobota 7. března 2015

SWAP

Ahoj, dnešní článek bude docela netradiční. ;) A o co půjde? Swapovala jsem s jednou holčinou jménem Pavla a rozhodla jsem se o tom něco málo napsat. ;) 
   _______________________________________________________________________________

Koncem prosince nebo začátkem ledna jsem si založila účet na SWAPLACE pročítala si tam různé nabídky. Kolem 20. ledna jsem našla jeden docela zajímaví námět na swap a tak jsem té slečně napsala jestli by nechtěla spolupracovat. Ještě ten den jsme si napsaly co všechno máme rády a co ne. ;)

Někdy v půlce února jsem ji poslala balík, protože předtím jsem byla nemocná a pak jsem se nedostala do města. :))

Zde už jsou swapy:

 

1. Ode mě 





Částka: cca 250 Kč (bylo to myslím o pár korunek víc ;) )
Obsah: Hradecké tyčinky (ďábelské), Müsli do ruky (banánovo-kakaové), lak na nehty od Dermacolu (odstín 104 Extreme Coverage Nail Polish), kondicionér na vlasy od Timotei (grapefruit), směs oříšků (mandle, kešu a arašídy = vše je nesolené.. koupila jsem ve městě v jednom obchodě s oříšky, sama jsem si mohla namíchat), svíčka Bolsius (vanilka), čaj Babička Růženka (ovocná rozkoš), popcorn (solený).

Pavla mi do seznamu napsala, že by ráda kondicionéry a masky na vlasy. ;) Poté, že má ráda oříšky a čaje. ;) I zdravé jídlo, ale samotné ovesné vločky ne.. Má ráda anglický styl a svíčky vůně, buď: levandule, nebo vanilky. ;) Ještě tam bylo, že ráda zabrouzdá i do slaného a nezdravého. :))
Nechtěla: kosmetiku od značky Miss Sporty, šampóny, sladké, kýčovité věci, gumové náramky atd.. ;)


2. Od Pavly     

Balík od Pavly mi přišel 20.-28. února už si to přesně nepamatuji. ;)
 
 
 

!!!Uvnitř byl i vzkaz, ale ten byl pro mě!!! 
 
Částka: cca 250 Kč (nevím kolik přesně platila ;) )
Obsah: čaj Pickwick (lesní ovoce), Hi mini (brusinkové), směs oříšků (madle, arašídy a myslím, že kešu), křupky Biosaurus (kečupové), Balea šampóny (jahoda a mango = limitovaná adice), Balea balzám na rty (pomeranč), černá maska (vzoreček), Balea maska (jahoda.. vzoreček), Yves Rocher krém a sérum na obličej (vzoreček).  
 
Chtěla jsem nějaké ty vzorečky, čaj, balzám a oříšky. ;) Už si nevybavuji jestli jsem chtěla i šampóny, ale vůbec mi to nevadí a ten jahodový úžasně voní. :3 Už jsem snědla ty křupky které byly famózní!!! ♥ A pak ještě ty brusinkové sušenky jsem si dala do jogurtu jako snídani a taky to byla mňamka. ;)    
Zbytek jsem ještě neozkoušela. :))
Nechtěla jsem: Sladkosti, kýče a lesky na rty. ;) (bylo toho víc, ale tohle je to hlavní..)

Z věcí jsem strašně nadšená :3 A děkuji že mohu vyzkoušet nové výrobky. ;) A také děkuji za to, že Pavla se mnou uskutečnila můj i její první swap. :3
                                     
                          Doufám, že se Vám článek líbil a přeji vám vše nejlepší ke Dni žen! ;)

                                            ----------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                                      Ahojda ;*

*BNG*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3