čtvrtek 21. srpna 2014

DIY *1 - Kryt na mobil

Ahoj ,tady máte první DIY, ozdobíme si kryt na mobil. ;) Ano vím, mělo být něco do školy, ale jelikož velké nákupy věcí budou až zítra, tak to udělám jindy. ;) Snad mě chápete. :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Potřebujeme: - houbu (na umývání nádobí)
                        - laky na nehty
                        - kryt na mobil
                        - nějakou podložku




1. Houbu na nádobí rozřežeme na 4,6,8 či 10 dílů. ;) 
    Můžete klidně více či méně. :)





















2. Nachystejte si kryt. :)

















3. Dále si nachystejte laky na nehty. Já zvolila "růžovou" variantu. ;)















( 4. Pokud chcete můžete si ještě pravítkem a tužkou načrtnout tloušťku, jak to budete chtít.
Já to tak udělala a je to lepší.. ;) )




5. namočte okraj houbičky do laku a začněte krátce ťupat barvu na kryt. Začněte od nejsvětlejší nebo od nejtmavší barvy. ;)



    











6. Klidně barvy míchejte mezi sebou. ;)
        
 ( Takhle nějak vypadal můj nepořádek během práce :D )
















7. Tak a tady je celé mé dílo hotové. ;)
     Není to nic moc, ale mě to stačí. :D ;)


















Samozřejmě můžete použít jiné barvy. ;)  Tady máte podobný příklad pouze se 2 barvami a se třpytky. ;) 




















-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak snad se vám první DIY líbilo. ;)

       *BNG*        

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3