sobota 16. srpna 2014

TAG - Tohle nebo Tamto

Ahoj, jsem tu zpátky po týdenní pauze. ;) A je tu nový článek, vlastně TAG. ;)

Otázky mám vypůjčené od kamarádky: http://bookofallpossible.blogspot.cz/ Děkuji zlato. :3 ♥ ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) Tvářenka nebo bronzer?
- J
ednoznačně tvářenka. ;)

2) Linky nebo řasenka?
- Řasenka, někdy i linky. ;)

3) Make-up nebo korektor?
-  Za mě spíše korektor. :)

 4) Neutrální nebo barevné oční stíny?
- Neutrální

5) Rtěnka nebo lesk?
- Nejradši balzám, ale asi rtěnka ;)

6) Štětce nebo houbičky?
- Štětce

7) Nehty dlouhé nebo krátké?
- Radši kratší

8) Nehty umělé nebo přírodní?
- Přírodní forever. ;)

9) Tělo - mléko nebo máslo?
- Mléko

10) Móda - džíny nebo tepláky?
- TEPLÁKY!! :D Ale když, musím mimo domov tak džíny. ;)

11) Móda - dlouhý nebo krátký rukáv?
- Krátký

12) Móda - šátky nebo čepice?
- Šátky

13) Puntík nebo proužek?
- Puntík, ale na oblečení, proužek na doplňcích. ;)

14) Drdol nebo culík?
- Mám krátké vlasy, takže je mi to jedno. :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A příště bude něco do školy. ;)

*BNG*

2 komentáře:

Děkuji za komentář! :3