neděle 31. srpna 2014

Škola volá!

Ahoj, po dlouhé době tu zase máme článek, celý týden jsem byla na prázdninách a neměla jsem přístup k internetu, takže se omlouvám a snad mě pochopíte. ;) Jak jistě víte, tak nějak před měsícem zasáhly blogy a YouTube videa a články s názvem "Back to school". ;) Já udělám něco podobného, ale ne s tímhle názvem. ;) !!! Předem píšu, že ceny nejsou uvedeny. :) !!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SEŠITY

                                                                    
Tohle jsou nelinkované velké A4 sešity.
Čísla: 460,440 a 420 (vše 1x)
















Malé sešity. Ty modré jsou bez linek a ty oranžové s linkami. ;) Vedle je i notový sešit.
Čísla: 520 (2x)
            540 (2x)
            524 (6x)
            544 (6x) 
       notový (1x)        
          








VÝTVARNÁ VÝCHOVA 


Zde máme: Tempery (6ks v 1 balení)
                     Plastelína (10 barev v 1 balení) 
                     Tvrdé papíry A4 (20ks v balení)
                     Voskovky (24ks v balení)  
                     Štětce (vel. 1-6 + 8,10,12)
                     Barevné papíry
                        
                                        
                   
                         






VÝLET DO POUZDRA


Co tu je: Tornádo (2ks + zmizík)
                Fixy (7ks)
                Propiska Čína (1ks)
                Pastelky (12ks nových a 5ks starších)
                Obyčejné tužky č. 1 (2x)
                                               2 (2x) 
                                               3 (2x)
                                               4 (1x)
                Kružítko + tuhy (3x tuhy)
                Mikrotužka (1ks + 2ks tuh)  
                Propisky (3ks)
                Červená a zelená propiska (obě 1ks)
                Červený a černý Centropen (po 1ks)
                Guma (1ks)
                Zvýrazňovač (zelený 1ks)
                Korektor (1ks)
                Ořezávátko  (červené 1ks)
     


  Jelikož mi do pouzdra přibylo mnoho věcí, tak jsem musela koupit i nové pouzdro. ;)




       










Zevnitř pouzdra je kapsa, do které se dá dát: Guma, kružítko, tužky, náplně atd.. Samozřejmě i taháky. :D

Pak jsou tam "zástrčky"( každý si to pojmenujte jak chcete) na tužky a propisky. ;)











Zde je místo na ostatní potřeby. ;)
















Zapomněla jsem dodat, že je tam i ouško na ořezávátko, nebo gumu. ;)















Tak uvidíme jak dlouho budu mít v pouzdře takový pořádek. :D
(Když tak pak dám fotku za týden, nebo dva. Bude to vypadat v tom pouzdře jako po výbuchu. :D )









OSTATNÍ 


Průhledná folie
Lenoch (2ks)















Pevné obaly na sešity. ;)

 Velké A4 (2ks)
  Malý na deníček. ;)













Pevné obaly na malé sešity.
(3ks průhledné a 1ks červený, ten bude na žákovskou knížku)












TŘEŠNIČKA NA DORTU


Chtěla jsem nějaký obyčejný deníček nebo blok.
Tak jsem se prohrabávala regály až jsem našla tohohle krasavce. ;) :D Jsem z toho deníčku úplně unešené, já vím pro mnohé z vás je to jen prkotina, ale mě se strašně líbí. :3

(uvnitř je linkovaný)








------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Tak to by bylo všechno. ;) Mnoho zdarů do nového školního roku, ať se vám všem moc daří. ;)

*BNG*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3