pátek 7. listopadu 2014

Má/můj/moje! - HUDBA

Ahoj, zde je další článek, který je více duševní. ;) Víte jak to myslím? :o
            --------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miluju plno věcí, lidí, zvyků atd.. ;) Ale ze všeho nejradši mám hudbu. :3 Všelijaké zvuky, tóny slyšíme od narození. Tedy i tu hudbu.


Jako pro většinu teenagerů je i pro mě hudba součástí života
a nedokážu si to bez ní představit. Snad jen málokdo může žít bez hudby.
Někdo si snad myslí, že povídám nesmysly. ;) Ale.....dokážete si představit,
že žijete jen v tichu? Nebo ještě jinak...
Kdyby nebyla hudba tak by se těžce konaly svatby a oslavy. A už vůbec né
plesy, diskotéky, zábavy a muzikály. ;) Lidé by moc nechodili do společnosti,
takže se bez hudby vážně nedá žít. ;)





Můj nejoblíbenější hudební žánr je POP. ;) A zde jsou nějací zpěváci a zpěvačky, skupiny tohoto žánru které mám ráda. ;)

ZPĚVÁCI!!!


                                          
                                                                       Robbie Williams
                                                    Vyloženě ho neposlouchám, ale tuhle písničku
                                                                          mám ráda. :))

ZPĚVAČKY!!!
                                    
                                                                        Taylor Swift        
                                                Její songy se mi líbí, hlavně tenhle, nebo 22 atd..


                                    
                                                                       Demi Lovato
                                                   Ona je jedním z mých vzorů a idolů. :3
                                                  Strašně moc miluju tuhle tu písničku, prostě co
                                                  vyjadřuje atd.. :') Mám ráda všechny její songy.

                                    
                                                                     Miley Cyrus     
                                                         Můj největší dívčí vzor!!! :o
                                                    Nejlepší zpěvačka EVER! A Wrecking Ball
                                                                    je vážně best píseň! ♥

     Je těch zpěvaček samozřejmě více, ale tyhle jsou nejoblíbenější.;)


KAPELA!!!

                                   
                                                                         One Direction  
                                               Tuhle tu kapelu jste tu mohli 100% očekávat. ;)
                                              Všichni se mě ptají co na nich vidím a odpověď: 
                          Naplňují mě a dodávají energii. ;) Vždy když mám špatnou náladu tak si
                    pustím jejich písničky a vypláču se. :) Ano, možná je to na hlavu, ale mě to pomáhá. :')
                 Nechovají se jako namyšlenci a své fans doopravdy milují, jsou tu pro ně. ♥
                   Nechápu ty lidi co se do nich naváží, že jsou buzny atd... -_- To jim jde jen o závist, nebo
                      co? A i kdyby byli gayové, tak mi to nevadí. :3 Miluju je takové jací jsou.
Chtěla bych jim jednou za vše strašně moc poděkovat a obejmout je a říct jak moc pro mě znamenají. ♥♥♥♥♥               
                                                    
             ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                     Snad se vám článek líbil, ahoj. ;)    
*BNG*                                                     

2 komentáře:

Děkuji za komentář! :3