sobota 15. listopadu 2014

TAG - Dopravní prostředky

Ahoj, vítám vás u nového článku. ;) Tenhle TAG jsem si vymyslela sama, takže ho může udělat kdokoliv. Třeba už se někde objevil, to já nevím. ;)
                       ---------------------------------------------------------------------------------------






1. Jaký je tvůj nejoblíbenější dopravní prostředek?
      Za mě je to 100% vlak. ;)


2. Jezdíš rád/a metrem?
     Já metrem jedu jednou za několik let, takže až tak moc to nepozoruji. ;) Ale dá se říct že ano. :)


3. Který dopravní prostředek nemáš rád/a?
     Nemám ráda lodě, prostě když jedu třeba na parníku, tak je mi nevolno a strašně se bojím. :-//


4. Letěl/a jsi někdy letadlem?
     Ne, nikdy jsem letadlem neletěla a docela se i bojím. :-/


5. Jezdíš často MHD?
     MHD jezdím jen málokdy. ;)


6. Jak se dopravuješ do školy?
     Já do školy jezdím autobusem a někdy autem, nebo na kole. ;)


7. Čím by si jednou chtěl/a jet, letět?
      Já bych jednou chtěla jet, červeným britským autobusem. :3


8. Změnil/a by si něco ve vlacích, či MHD?
     Ano, dbala bych na větší hygienu. ;)


9. Kam si nejdál jel/a, či letěl/a?
     Já nejdál jela do Chorvatska do Podgory. ;)


10. Tvé vysněné auto?
        Dříve to byla Audi, ale z té sešlo. :) Chtěla bych Range Rover. ;)



    + Tu osobu v tom autě. :3 ♥ =D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Chtěla bych zatagovat: http://bookofallpossible.blogspot.cz/

                                            http://blogilateskaty.blogspot.cz/  

                                            http://my-little-boring-me.blogspot.cz/
Užijte si to. ;)   

                                       -----------------------------------------------------------
*BNG*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3