středa 24. prosince 2014

Co jsem dostala k narozeninám?

Ahoj, tento článek měl vyjít už dříve, ale vyjde až dnes,
večer ještě přidám jak u nás probíhá Štědrý večer. ;)
                              ---------------------------------------------------------------------------


1. Úplně úžasně to zabalila a je vidět že si s tím dala obrovskou práci!!!
    Ta krabička je dokonalá. ♥♥♥♥♥
    I to puntíkaté :3 (nevím jak to nazvat :D)
    A o těch stínech ani nemluvím!! :o Tak strašně dlouho jsem si je přála a pořád si říkala, že si je   
    někdy koupím, ale co se nestalo? Má BFF mi je koupila :3
    Moooc a moooc ti děkuji! Mám tě strašně ráda! :3
    A už se těším až ti to na narozeniny oplatím.. :D INFARKT!!!

Dárek od Míši :3
 


2. Dostala jsem kornout oříšků, ale tak to vám tu ukazovat nebudu, protože je to pryč! :D


3. Od rodičů jsem dostala DVD One Direction Where We Are
                                                Live from San Marino stadium
    Fotku jsem nevyfotila, protože mi to nešlo vyfotit v dobré kvalitě, tak vám to ukážu takhle..
    Tohle DVD jsem si přála na Vánoce a pořád jsem mamce říkala ať už to objednáme a ať to
    přijde včas, pořád to odkládala -_-. A pak v Třebíči jsem chtěla jít do obchodu si proto, ale máma
    mě zarazila. :)A teď už vím proč. :D Ona to tam kupovala a už to měla docela dlouho koupené,
    proto to pořád odkládala. :D
    Za tenhle ten dárek jsem nejšťastnější z celých narozenin! :3                   

            
Už jsem to pouštěla 4x :D

4.  Nejoriginálnější dárek EVER! :D Miluju ananas a taky jsem ho dostala. :D
     Však proč ne? :D 
      Já si to nemohla odpustit a přidat sem fotku. :'D


Alfasamec! :D

Asi si teď říkáte: A to je vše?
Ano je, ale jen bych vás chtěla upozornit že jsem dostala ještě peníze, takže tak. ;)
                                
                                           Těším se na vás u večerního článku. ;)

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*BNG*

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se ti líbí :33
    A už se těším co vymyslíš ty pro mě :D
    Konečně mi jdou ty komentáře! Yeah :D

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou děkuji! :3
    Kámo, to se máš na co těšit! :D *BNG*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :3