neděle 7. prosince 2014

Má/můj/moje! SVATÉ GRÁLY

Ahoj, tady je jeden ze slibovaných článků. ;) Není vánoční, ale snad i tak potěší. ;)
Tohle to jsou něco jako "svaté grály", nevím jak jinak to nazvat. ;)
                    -------------------------------------------------------------------------------------------



1. MAYBELLINE - COLOR  TATTOO                    
 Na tenhle produkt jsem čekala strašně dlouho.  
Všemi byl opěvovaný a já si ho chtěla strašně koupit.
Ale nikdy na to nedošlo až před 2 týdny, je to takový dárek k svátku. ;) Momentálně nejvíce střežený kosmetický úlovek! :D
Odkaz!!!


   





2. MISS SPORTY (korektor)
        (So Perfect Stay)

Tento korektor už mám druhý a nedám na něj dopustit. :3
 Je prostě skvělý a za ty peníze to stojí. ;)
Odkaz!!!



















3. ASTRID - BALZÁM NA RTY
                (tónující)
Zde je můj nejoblíbenější balzám. ;)
I ta barvička je krásná a o vůni ani nemluvím, budu si muset koupit nový. ;) Protože už dochází. :D :'(
Odkaz!!!











                          Zde byly 3 mé nejoblíbenější produkty. ;) A vaše jsou které? :o
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*BNG*


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :3