neděle 1. února 2015

Ladybox- leden 2015





Ahoj vítám vás po hooodně dlouhé době u nového článku. Za1. jsem ještě nějak střádala známky a za 2. nevěděla jsem co mám vydat a čekala jsem na tenhle box. ;)
__________________________________________________________________________________


Balíček dorazil v pořádku
 i domluva s dopravou byla dobrá. ;)









Takhle mi to zásilka dovezla. ;)











                 OTEVÍRÁM!!!










Zde můžete vidět jejich proslulou růžovou krabičku. :3








A CO BYLO UVNITŘ?

Prvně tu mám slevu na Brandnooz box a poté leták s tím co je uvnitř. ;)

















Z druhé strany jsem to zapomněla vyfotit. -_-















 1. Catrice Make-up Nude Illusion
               020 Rose Vanilla
Objem: 30 ml (plné balení)
Prodejní cena: 199 Kč
Dostupnost: Rossman a některé prodejny Tesco a Kaufland.

Nabízí lehký podklad a matující krytí.
Díky pigmentům odrážejícím světlo světlo
make-up rozzáří pleť a navíc hydratuje pokožku,
je dlouhotrvající a chrání pleť proti UVA a UVB záření.
Můj dojem: Na sobě jsem ho měla teprve 3x,
  ale i tak je skvělý a trefili se mi do odstínu. ;)
 
 
 
 
Omlouvám se za špatnou fotku!
 

 2. Dermacol Aroma Ritual Body Lotion
                   Sicilian Pistachio
 Objem: 200 ml (plné balení)
 Prodejní cena: 99 Kč
 Dostupnost: Rossmann a různé drogerie..

Voňavé tělové mléko Aroma Rituals obsahuje pistáciový olej, který vyživuje, zjemňuje a hydratuje i namáhanou pokožku. Navíc skvěle voní jako pistácie.
Můj dojem: Zatím jsem nezkoušela, ale voní pěkně tak jemně. ;)




Též se omlouvám za špatnou fotku!

3. Rituals Sprchová pěna
            Yogi Flow
Objem: 50 ml (cestovní balení)
Prodejní cena: 110 Kč
Dostupnost: Koupíte na http://www.rituals.cz/  nebo v prodejnách Rituals.

Unikátní sprchový gel se při kontaktu s vodou mění v bohatou pěnu. Obsahuje mandlový olej a indickou růži, které vyživují pokožku celého těla. Zjemňuje a hydratuje.
Můj dojem: Voní úžasně, ale ještě jsem nepoužívala. ;)





4.  Colgate Maximum Cavity Protection
                       Fresh Mint
Objem: 75 ml (plné balení)
Prodejní cena: 69,90 Kč
Dostupnost: Drogérie, supermarkety..

Pasta se svěží příchutí máty a patentovaným složením bojuje proti zubnímu kazu. Snižuje výskyt počínajícího zubního kazu až o polovinu a chrání před vznikem zubních kazů.
Můj dojem: Jelikož máme pastu v koupelně otevřenou, tak na tuhle ještě nedošla řada. ;)




Odstín nevím, protože jsem to dala sestřenici!!!


5. Inglot Freedom systém lesk
                     xxx
Objem: 1,8 g (plné balení)
Prodejní cena: 170 Kč
Dostupnost: Koupíte v prodejnách Inglot.

Intenzivní lesk na rty můžete najít u značky Inglot ve více odstínech. Aktuální trendové barvy dodají rtům intenzivní lesk a zároveň je dokonale hydratují.
Můj dojem: Žádný můj dojem, lesk putoval sestřenici protože lesky nemám ráda. ;)




6. Sumita Beauty Eye Shadow Pencil
                     Champagne
Objem: (plné balení)
Prodejní cena: 369 Kč
Dostupnost: Koupíte na http://www.ladybox.cz/

Oční stín v pastelce rozzáří váš pohled. Snadno se nanáší, díky univerzální barvě je vhodný opravdu pro každého a odolná konzistence vydrží na očích celý den.
Můj dojem: Sice nevím jestli vydrží celý den, ale je krásně měkký a ta barva je prostě WOW.

                                                
  
 
7. Guenerve Balíček pro formování postavy
Objem: 3x20 ml (zkušební sada)
Prodejní cena: 990 Kč za 3x200 ml
Dostupnost: Koupíte na těchto stránkách .
 
Sada obsahuje prohřívací gel, chladící gel a výživný a zpevňující tělový krém.
Vše pro vaši dokonalou a vytvarovanou postavu, o jaké jste vždycky snila.
Můj dojem: Ještě jsem nevyzkoušela. ;)

 
8. Barefoot SOS Rescue Cream
Objem: 5 ml (vzorek)
Prodejní cena: od 209 Kč za 25 ml
Dostupnost: Koupíte na http://www.ladybox.cz/.
 
 Botanické extrakty, esenciální oleje a další čisté přírodní suroviny
hloubkově hydratují namáhanou pokožku a poskytují okamžitou úlevu.
Můj dojem: Neozkoušeno!
 
9. Egyptian Magic zázračný krém
Objem: 3 ml (vzorek)
Prodejní cena: od 59 ml za 715 Kč
 
Egyptian Magic neboli egyptský zázrak je přírodní výživný balzám na pleť a vlasy.
Hydratuje pleť do hloubky, regeneruje a hojí poranění. Zlepšuje vzhled jizev
a hojí akné i ekzém.
Můj dojem: Právě teď jsem si ho dala okolo rtů a na bradu na akné, tak uvidíme.
Pak napíši recenzi. ;)

 
PŘEKVAPENÍ!
Tahle tužka není napsané v letáčku, tudíž je to překvapení. ;)
 
MeMeMe Eye Line
          (black)
Cena: cca 100 Kč
Nevím kde se dá sehnat na Dekorativce jsem ji nenašla. ;)
Ale má nádhernou sytou barvu a krásně drží. ;)


 
 
 
 Ladyboxu strašně moc děkuji a produkty určitě vyzkouším.;)
 
                     __________________________________________________
                                             Těším se na vás u dalšího článku. :))
                                                                    Ahojda :*
*BNG*
 
                                                                                                                      

10 komentářů:

  1. Nejvíc bych asi využila slevu na Brandnooz box :'DD
    Ale jinak to je pěkný článek :))**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud chceš, tak ti tu slevu dám! :D
      Děkuji akorát ke konci se mi to celé rozházelo..
      *BNG*

      Vymazat
  2. Mě by asi nejvíc potěšil ten make-up, pěna a ty tužky :D
    Pak pokud bych nebyla v mínusu, bych určitě využila i slevu na "brandnooz" box :D

    Až na některé z fotek..pěkný článek! :))

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě též potěšilo nejvíce. :D
      No já nevím jak to objednat, je to takové chaotické. :'D
      Děkuji, snad s novým mobilem to půjde lépe. ;)
      *BNG*

      Vymazat
  3. věcičky vypadají moc dobře :)

    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde probíhá GIVEAWAY
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, hlavně ten make-up je úžasný. ;)

      Ráda se na tvůj blog podívám a zúčastním se. :))
      *BNG*

      Vymazat
  4. O Ladyboxu už jsem hodně slyšela .. já teda jsem spíš přes to jídlo :D Ovšem mám vyzkoušené to pistáciové tělové mléko a to je boží :-) Cooking with Šůša

    OdpovědětVymazat
  5. Já ráda sušené ovoce a musli. :D Jo to tělové mléko je taky skvělé, mám vyzkoušeno. ;)
    *BNG*

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Ano s tím musím souhlasit, jen to bylo poprvé a já se strašně bála, že mi ty věci nebudou vyhovovat. ;)
      Ale jsem maximálně spokojena!!! :))
      *BNG*

      Vymazat

Děkuji za komentář! :3