neděle 8. února 2015

TAG - RANDOM otázky

Ahoj, vítám Vás u dalšího článku, tady se opět dozvíte něco málo o mně! ;)
_________________________________________________________________________________




1. Značka bot ?
 U mě to bude asi Nike. ;)

2. Mám sourozence ?
Ano, mám staršího bratra. ;)

3. Líbí se mi někdo ?
Anooo!!

4. Jsem ve vztahu ?
Ne. Ale nijak mi to nevadí. :))

5. Jsem šťastný ?
Dá se říct, že ano. ;)

6. Zklamala jsem se už v někom ?
Bohužel, taky ano. :)

7. Oblíbené číslo ?
10

8. Oblíbená barva ?
Modrá.

9. Co právě poslouchám ?
Better Than Words - One Direction

F*CK!!! ♥

10. Jsem na fb každý den ?
Většinou ano ;)

11. Jsem se sebou spokojený ?
Nejsem. :/

12. Poznám takového člověka, který je do mě zamilovaný ?
Nepoznám :)

13. Mám piercing ?
Nemám..

14. Mám tetování ?
Nemám, ale chci toto. :3




15. Zima nebo léto ?
Zima :3


16. Jaro nebo podzim ?
Jaro

17. Barva mých očí ?
Modrá :)

18. Co dělám rád/a ?
Poslouchám hudbu. ;)

19. Moje nejoblíbenější pohádka ?
Bořek stavitel a nebo Jak se budí princezny. ;)

20. Kouřím ?
Nope!!!

21. Barva mých přírodních vlasů ?
Hnědá ;)

22. Kdy mám svátek ?
4.12.

23. Kdy mám narozeniny? 
17.12.

24. Moje nejoblíbenější čokoláda?
75% je skvělá :3

25. Mám domácí zvířata ?
Psa (fenu) Bellu. :P

26. Oblíbený film ?
LOL, Hvězdy nám nepřály.

27. Jsem žárlivý tip ?
Jak, kdy ;)

28. Umím udržet tajemství ?
Ano ;)

29. Jméno nejlepší kamarádky / kamaráda ?
Míííííša :3 Její blog zde!

30. Chybí mi teď někdo ?
Ano a moc :)

31. Značka mého telefonu ?
Samsung

32. Oblíbený alkohol ?
Nepiju, ale chutná mi pivo :D

33. Kterou barvu nemám rád ?
Žlutá -_-

34. Pro koho bych i zabíjel/a?
Pro lidi, na kterých mi záleží :3

35. Počáteční písmeno křestního jména toho, koho chci ?
P

36. Oblíbené jídlo ?
Halušky ♥

37. Udělal jsem už něco v hněvu čeho jsem litoval ?
Bohužel ano. :/

38. Hrabe mi často ?
Ehm.. jop. :D

39. Jaké plemeno psa mám ?
Labradorský retrívr

40. Co dělám ?
Píšu tenhle TAG :D

41. Škola, nebo práce ?
Zatím škola ;)

42. Chodím na Facebook přes mobil ?
Ne

43. Jaké jídlo mi nechutná ?
Květák na řízek :P

44. Je takové zvíře kterého se bojím ?
Pavouk -_-
Had :P

45. Oblíbený květ ?
Levandule nebo Lilie :3

46. Jaké lidi nemám rád/a ?
Namyšlené, arogantní a kritické..

47. Miluji horory ?
Já se bojím i Kobry 11. :'D Takže vážně ne!!!

48. Věřím na duchy ?
Tak napůl ;)

49. Mám takového kamaráda na kterého se vždy můžu spolehnout ?
Anooo!

50. Kdybych byl/a milionář co bych dělal/a s penězi ?
Letěla bych do Londýna, Mullingaru.♥ A pak do Norska :3
DOKONALOST!!! ♥


51. Jde mi o vzhled nebo o vnitřek ?
Hlavně o vnitřek. ;)

52. Na co se podívám jako první na holce/klukovi ? ?
Asi na úsměv. :))

53. Pomohl bych i neznámé osobě ?
Ano

54. Nadávám?
Občas ;)

55. Co je nejdůležitější na světě ?
Život a láska :)

56. Hraju na nějaký nástroj ?
Nee

57. Když jsem poprvé viděl Titanic, plakal/a jsem ?
Ano :'o

58. Jakou barvu má tričko, které mám právě na sobě ?
Růžové :P

59. Oblíbený seriál ?
Hannah Montana :D , Hannah Montana Forever :D Srdcoooovka! ♥

Někdy koukám i teď, to je prostě legenda!!! :3
Koho nominuji?
Všechny kteří si chtějí tento TAG udělat. ;)


                                                Tak tohle byl TAG, snad se Vám líbil. ;)
                                ________________________________________________
                                                                        Ahojda :*

*BNG*


3 komentáře:

  1. Pri titaniku som plakala aj ja :( :D

    natalihnat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně.. kdo by neplakal? :D Já brečím i u pohádek např. Za plotem, Hledá se Nemo atd.. :'o :D
      *BNG*

      Vymazat
    2. Já jsem hodně citliva povaha a rozbreci me skoro všechno ale tohle zrovna ne. Celou dobu jsou totiž věděla jak to skoci :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! :3