pátek 20. února 2015

WISHLIST *1

Ahoj, dnešní článek je konečně a téma kosmetika. ;) A je to WISHLIST. :))
_______________________________________________________

 



 

1. ZIAJA - Micelární voda OLIVA

Tuhle micelárku chci vyzkoušet už docela dlouho, ale před pár dny jsem si koupila jinou. Takže tahle bude muset ještě chvilku počkat. ;)
CENA: 99 Kč


2. Fennel- Tělový jogurt Jahodová zmrzlina

Tenhle produkt mě velice láká. ;)
CENA: 99 Kč


3. Missha Love Secret krém na ruce

Poslední dobou mám docela suché ruce, takže by se něco takového hodilo. ;) A ještě více mě těší, že je to v mém znamení. :3
CENA: 109 Kč


4. CATRICE - Krycí krém Camouflage cream 010 IVORY

Korektoru není nikdy dost a navíc po tomhle se šíří samé chvála. ;) Doufám, že jednou vyzkouším. :))
CENA: 75 Kč


5. UMA - Paletka očních stínů NUDE

Strašně moc jsem si oblíbila nude stíny a tyhle mi přijdou strašně fajn. ;)
CENA: 119 Kč


6. LABELLO - MÁSLO NA RTY - BORŮVKA

Já balzámy na rty zbožňuji a ještě k tomu když jsou nějaké ovocné. :3 A od Labella už jsem hoodně dlouho chtěla nějaký produkt na rty. ;)
CENA: 129 Kč


                                     Snad se Vám článek líbil a další článek bude SWAP. ;)
                      ______________________________________________________________
                                                                   Ahojda ;*

*BNG*

4 komentáře:

  1. Tyhle nude stíny taky vypadají moc pěkně, myslím, že vzhledem se moc neliší od těch mých vyhlídlých "Catrice absolute nude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I na ty stíny od Catrice jsem se dívala, jsou vážně poměrně stejné. ;)
      *BNG*

      Vymazat
  2. Korektor od Catrice..vždy jsem po něm toužila a teď, když už ho konečně mám.... jsem myslela, že ho rovnou hodím do koše!
    Ale nakonec ho využívám spíš na pupínky, různé fleky.. původně jsem ho chtěla na kruhy pod očima.. ale bohužel ://
    Ale tak co.. aspoň na něco je dobrý ;-)
    Třeba tobě vyhovovat bude :))

    Na paletku od Umy a nebo i od Catrice jsem koukala, ale teďka mám 2 od MUR a jsem spokojená :D

    Micelárka od Ziaji mě hodně láká... celkově tato značka - určitě mám v plánu, něco vyzkoušet :))

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ten korektor... na kruhy pod očima strašný, ale na nějaké červenější pupínky, nebo místa je docela dobrý. ;)

      Mě ty stíny hoodně lákají, ale doma mám asi 30 stínu NUDE. :D

      Já teď novou micelárku mám, takže zatím nepotřebuji, ale taky po ni hodně koukám. ;)

      *BNG*

      Vymazat

Děkuji za komentář! :3